Copy paste work Earn Money

Copy Paste Work 

g han copy paste kar ka ap earning kar sakta ho jasa ka aj kal both sari website baniii ha jahan sa ap earning kar sakta ho os ma apna kya karna hota ha kuch likho lana hota kise video ka youtube ka ya kise or wesbite ka jahan log zaida jana chata ho jasa movies online ap ko malom youtube par koe bhe nww realese hona wali video first nahi ati ha phely or website par a ti ha os ka bad aram sa a ti ha youtube kuch log kya karta ha apni website  par movie upload kar data apna os ka link ko copy karna hota ha os ka bad apna jo link mana diya ha yaha account create karna ho ga os ka bad link copy karni ha kise movie ki  or es ma paste kar dani ha jasa he ap paste kara ga to wo link short ho jay gye ab jo bhe es link par ay ga os k samana kuch ads chala ga jasa he wo ads skip ho jay ga to ap ka account ma ek view ap ko mila ga os view ki ap ko eanring hoti ha ab jina view ay ga itni earning ho gye apki ap sub sa phely es copy  paste ka buttion par click kara or apna account open kara new account create kara ga ab yaha par sub sa phely



Click Here For Website Money




Click On Button for vsit website 






How to Get View

agar ap ko view lena ho to ap es ka lia apna link par khud click kar ka apna view nahi la sakta ha on ko pata lag jata ha ka ek ip par ap bar bar apna ads dhek raha  ha or view la raha ha to wo ap ko baned kar skata ha ap ko jasa kha mana  kise movie youtube ki ap link copy kar ka es ma paste kara ga wo short ho jay ga waha sa copy kar ka os banda ko da jsa he wo ay ga os par to ap ko view mila ga es tara ap acha acha ads bana kar lalch  dhek kar logo sa apna view la skata ha es ka liya ap whatsapp ka both sara group join kar la wahan sa ap logo ka group ma apna ads bana kar da ka es par click  kara ap ko ya mila ga gift mila ga ya kam karo to es  tara jo ha ap achi khasi earning kr sakta ha online copy paste work kar ka ya boh he easy method ha 




Withraw Method 


ab jaab account yaha create kara  to profile setting ma jay odar ap ko option mila ga apna  option select karna ha os ma jaka os ka bad apna apni earning ko withraw kar dana ha 

es ma kafi option ha withraw ka liya ma kuch bata data ho ap ka esma 


easy paisa 
jazz cash 
skrill
paypal 
westrn union 
or both sara ha ap jab jaka cheak karo ga to ap ko samaj ay gye es ma jo  option ha mana khud yaha sa earning ki ha ap zarori  nahi ha ka yaha sa earning kar sakta ho copy paste work wala  link  short wali website or bhe both sari ha on ma both deffenrt choise hoti ha pasa send karna ka liya ap koe bhe jo ap ko asan laga ap os ma sa bhe kar skata ho kafi log es sa earning kar  raha ha ap bhe jaka earning  kara yaha maina bhe kia ha es ma sa earning ap bhe jaka kar skata ha 




Reactions

Post a Comment

0 Comments