Assalam Walaikum !


FiveM basic Server Part 1 





: fiveM server Install karna ka lia ap kuch kuch files ki need ho gye sub phely apna wo files download karni ha os ka bad ap apna ek fiveM server baana Sakta ho


 1- Visual C++ Redistributable

Click Here 

Visual Studio Code

visual studio code esko bhe download kar dana Server.Cfg ka lia taka os ko edit karta huwa apko samaj ay asani sa 




sub sa phely ap esko download kara necha download ka button diya gya ha os par click kar ka esko download kara or apna pc ma install kara simple sa  download ho na ka bad esko open kar ka next next karta jay ya install ho jay ga ap ka pc ma 

2- Steam apikey 

dosra step apna ya karna ha ka ap ka pass steam apikey honi chiya apikey ap koe bhe use kar sakta ho kise ki bhe lakan ap apni key create karo to sahi raha ga ab key kasy apna create karni ha ap ka pas agar steam account ha os ma apna purchase kya ha koe game 4 dollor tak to apko key mil jay gye aagar nahii ki to ap kise bhe key la kar use kar sakta ho agar apna game purchase ki ha steam par to ap es create key par click karo  or apni key banao 




3- Generate a license key

ab apna License key Generate karni ha ya key hoti ha license ya apka IP sa bana gye or kise or ki IP pr mat banao work nahi kara ga apko issue a jay ga par ap mujha bolta raho ga eslia apna khud he key apna ip par bananye ha google par jaka search karo what is my IP ap ko IP mil jay gye os ka bad apna license key kasy create karni ha os ka lia ap es License key par click kara necha diya gay




4- Artifacts Files 

ab ap ko Artifacts files ki need ha os ko apna download karna ha jo winrar ma ho ga osko extract karna ha or Artifacts files ko server data files ma copy paste karna ha jasa ka ap ko video ma bataya gya ha video ma steps follow kar ka ap ya sub kar skata ho 



5- cfx-Server-data

ab apna cfx-Server-data files download karni ha esma ma apka resources files ho gye esko bhe download kar ka extract karna ha or server wala folder ma paste karna lakan dehan sa video ma step follow kar dana koe mistake nahi karna video ko pora dhekan sa dhekna skip mat karna warn samaj nahi ay gye ap ko ka kon si files kha rakhni ha kha paste karni ha 




2nd Link




-6 Server.cfg
sub kuch kar ka bad apko need ha ab Server.cfg ya both important ha ap ka server ka lia eska use ap both karo ga ya important files ha jo 5- & 6- essa he apka pora server set ho ga Server.cfg ko download kara or esko bhe server foloder ma paste karna ha vdeo ma sub steps follow kar ka jasa os ma batya gya ha  



2nd link






Watch Video 


how to create FiveM Server