FiveM Basic Setup Sever Part 2




Aj Hum FiveM Server Ka Part 2 Bana Raha Ha Os Ma Hum Kuch Setup Kara Ga Basic Setup Create Kara Ga Setup Create Karna Sa Phely Apko Kuch Software Ki Zarorat Ha Sub Sa Phely Ap Os ko DownLoad Kara Sub Sa Phely Xampp Ki Need Ho gye Apko Os Ka Bad HeidiSQL  Eski Need Ho Gye Ya Apko Kam ay ga Server Ka Setup Create Karna Ma 



1- XAMPP 

sub sa phely esko download karo Xampp ko ya ap ka server ma Help kara ga ab ya q zaror ha eski ek short deffination ha (  XAMPP is the most popular PHP development environment )
XAMPP is a completely free, easy to install Apache distribution containing MariaDB, PHP, and Perl. The XAMPP open source package has been set up to be incredibly easy to install and to use.

XAMPP ko download kar bad ap ko ab need ha ek or Software ki jo necha 2nd Number par ha jis ka name ha HeidiSQL esko download kara 

2- HeidiSQL  

esko bhe download kara ya bhe ap ko both help kara ga server create karna ma ya ap ka database ho ga sub esma yaha sa ap server ma cheza set kar saka ga agar short deffination eski batao ma apko ( HeidiSQL is free software, and has the aim to be easy to learn. "Heidi" lets you see and edit data and structures from computers running one of the database systems MariaDB, MySQL, Microsoft SQL, PostgreSQL and SQLite. Invented in 2002 by Ansgar, HeidiSQL belongs to the most popular tools for MariaDB and MySQL worldwide )




Finaly Dono ko Download Karna ka bad Install karna ha apna apna Computer ma In dono Software ko jab ya do download ho jay to par na apna server data ka jo cfg ha os ma tori setting karni ha os ka lia apko kuch text ki need ha wo text mana es post ma necha diya huwa ha os ko copy kara or jasa video ma batya gya ha kha esko paste karna ha same os he jagha os ko paste karna ha apna server cfg ma 




3- Text Code


 1st Copy Text Code 
set es_enableCustomData 1 
set mysql_connection_string "server=localhost;database=essentialmode;userid=root;"  



 2nd Copy Text Code 

 add_principal identifier.steam:11000013fd35302 group.admin # add the admin to the group
add_ace resource.essentialmode command.sets allow
add_ace resource.essentialmode command.add_principal allow
add_ace resource.essentialmode command.add_ace allow  


 3rd Copy Text Code 


 start fxmigrant
start mysql-async
start esplugin_mysql
start essentialmode
start cron
start async
start es_extended
start esx_skin
start skinchanger
start esx_identity
start esx_society
start esx_menu_default
start esx_menu_dialog
start esx_menu_list
start esx_billing
start esx_datastore
start esx_addoninventory
start esx_addonaccount
start instance
start esx_license
start esx_service
start LegacyFuel
start esx_status
start esx_basicneeds
start esx_supermarket
start es_admin2
start esx_jobs
start esx_joblisting  



4 - Resources Files


Resources Files ya files download karo eski need huma ha apna server ka lia esma jobs store or maps par jo cheza hoti ha on ka setup ha or kuch jobs wagara ka setup ha or kuch skin characters ka setup ha ha esma ab eski kasy install karna ha video ka setup ko follow kara chalo download kara eski phely download button necha diya gya ha 




2nd LInk





ya files download karo agar 1st link work nahi kara ya smaaj nahi ay to ap 2nd link par jaka  download kar skata ha  2 link es lia diya taka ek expire ho ya trafic ziada ho to koe issue  nahi ay ap logo ko